Splitska kazališta imaju više posjetitelja nego splitski nogometni klubovi

Splitska kazališta imaju više posjetitelja nego splitski nogometni klubovi. Možemo li malo respektirati tu činjenicu? Kazališta odgajaju misleća i tolerantna bića, nogometne tribine se baš time ne mogu pohvaliti. Unatoč tome gradimo sve više tribina, koje, gle čuda, zjape prazne. U Splitu mislećih bića ima dovoljno za još tri kazališta. Zar ne bismo trebali voditi računa i o njihovim potrebama?

Potrošačko društvo: petnaestogodišnjaci nose naočale s potpisom i Armanijeva odijela

Recesija je odavno pokucala na vrata većine Hrvata, ali to ih ni najmanje ne sprječava da, prema analizama financijskih stručnjaka, godišnje potroše čak 11 milijardi kuna na djecu i njihove potrebe.

Koliko su splitski tinejdžeri uopće svjesni ozbiljnosti globalne situacije ili su im, ipak, važniji izlasci i moderna odjeća, provjerili smo u anonimnoj anketi provedenoj među 250 ispitanika, u dobi od 15 i 16 godina. Osim što ih je više od 90 posto izjavilo kako ne osjeća recesiju u vlastitom domu, dobiveni podaci dodatno apostrofiraju potrošačku orijentaciju društva, bez obzira na financijsku situaciju.

Opširnije:Potrošačko društvo: petnaestogodišnjaci nose naočale s potpisom i Armanijeva odijela

„KRIZA KAO ŠANSA“?!

HRVATSKA AKADEMSKA UDRUGA SPLIT- ČOVJEK NADASVE
Građansko-etički forum Hrvatske

Predmet: Otvoreno pismo Predsjedniku Vlade Republike Hrvatske

„KRIZA KAO ŠANSA“?!

Uvaženi gospodine Predsjedniče Vlade Republike Hrvatske,
na Vašu adresu, kao i ostalih odgovornih dužnosnika, uputili smo pismo o građanskoj akciji Korjenite promjene, u veljači 2008. godine.
Odgovorili ste nam da je sve „pod kontrolom“, da nam zapravo korjenite promjene nisu potrebne.

Opširnije:„KRIZA KAO ŠANSA“?!

Zapisnici sa sjednica VK Neslanovac

Hrvatska sirotinja dopustila je da u dvadeset godina izgubi svako samopoštovanje i dostojanstvo, pustivši da je vode politički spletkari i kriminalci koji su joj ispraznili džepove.