Tko vodi Hrvatsku - Sinovi i kćeri Oluje ili djeca tuđina?

Zašto Hrvatsku vode oni koji je ne vole?

Hrvatska politička javnost je prepuna svakakvih igrača, ali najmanje pravih državnika.

Nije Hrvatska neka iznimka jer politička kasta je svugdje u svijetu posebna vrsta hemeroidalnih stručnjaka koji se najbolje snalaze u predvorju šefovskog otpadnog trakta. Ne treba ići daleko iz Hrvatske da bismo otkrili prave debile koji su vodili svjetsku politiku, a i danas ih ne nedostaje; ima ih alkoholičara koji predsjedaju EU institucijama do neobrijanih dečkića koji još ni pampersice nisu skinuli, a vode vanjsku politiku svoje zemlje.

Opširnije:Tko vodi Hrvatsku - Sinovi i kćeri Oluje ili djeca tuđina?

Radničko vijeće splitskog Prometa traži ispriku od potpredsjednika Hrvatskog sabora Nenada Stazića

Nenad Stazić omalovažava vozače Prometa Split

Radničko vijeće splitskog javnog gradskog prijevoznika Prometa, otvorenim pismom zatražilo je ispriku od potpredsjednika Hrvatskoga sabora Nenada Stazića zbog omalovažavanja i podcjenjivačkog tona kojim je vodio sjednicu Sabora na dan kada su Prometovi autobus stali na deset minuta kako bi upozorili na sve veću učestalost napada na njihove vozače.

Otvoreno pismo prenosimo u cijelosti.

Opširnije:Radničko vijeće splitskog Prometa traži ispriku od potpredsjednika Hrvatskog sabora Nenada Stazića

Pet načina kako u raspravi od neprijatelja učiniti prijatelja

Kako od neprijatelja učiniti prijatelja

1. Uvijek traži ono najbolje u ljudima

Prije rasprave uvijek se sjeti da je pred tobom netko kao i ti: netko tko ima majku koja za njega brine i strahuje, prijatelje i prijateljice koji se raduju kada ga susretnu, netko tko jednako kao i ti svojoj kćerki čita priču za laku noć, nadajući se da će sutra osvanuti bolji dani u svijetu i za njegovo dijete.

Opširnije:Pet načina kako u raspravi od neprijatelja učiniti prijatelja

Zapisnici sa sjednica VK Neslanovac

Funkcija djeteta je da živi svoj život - ne život koji mu zabrinuti roditelji misle da bi trebalo živjeti, niti život u skladu s ciljevima pedagoga koji misli da zna najbolje.

Alexander S. Neill