Poštujte naše stanice podržava Radničko vijeće Prometa u nastojanjima da se uvede reda na splitske gradske autobusne stanice.
Popularni portal Dalmacijanews nedavno je u članku ‘Vozi li “Dalmatinac” legalno ili ne?’ objavio izjavu Jurice Nazora, vlasnika Dalmatinca, u kojoj on kaže da Dalmatinac radi sve legalno, inače bi ga davno inspekcije “ukinule”.
Zašto portal Dalmacijanews nije objavio reagiranje Radničkog vijeća Prometa?
Radničko vijeće Prometa poslalo je portalu reagiranje na taj članak radi istinitog informiranja javnosti. Nažalost, portal nije objavio reagiranje Radničkog vijeća Prometa, a nije jasno zašto.
U reagiranju je upozoreno da Dalmatinac, kao i Smodlaka i još neki prijevoznici rade nelegalno, u smislu da krše nekolicinu važećih propisa.
Kao prvo, krše koja izričito zabranjuje autobusima prigradskog, odnosno međumjesnog putničkog prometa stajati na stajalištima gradskoga prometa.
Onaj tko ništa ne čini da spriječi kršenje propisa, i sam postaje suučesnik
Već sama ta Odluka predviđa kažnjavanje svakog nedozvoljenog zaustavljanja na gradskim autobusnim stanicama s 2 000 kuna. Za provođenje Odluke o uređenju prometa, mjerodavan je Upravni odjel za komunalno gospodarstvo i redarstvo Grada Splita, kojemu je na čelu pročelnik Špiro Cokarić.
Inicijativa Poštujte naše stanice se još krajem travnja ove godine, upozoravajući na tu i još neke nepravilnosti i tražeći da ih Prometno redarstvo počne rješavati. Reakcija pročelnika Cokarića nije bila zadovoljavajuća, a vidimo i da Prometno redarstvo ništa ne čini po pitanju nepropisnog korištenja autobusnih stanica od strane drugih prijevoznika. Nije jasno zašto.
Druga nepravilnost koju čine spomenuti prijevoznici sastoji se u nepoštivanju Dozvola za obavljanje županijskog linijskog prijevoza putnika autobusom u cestovnom prometu, koje im je izdao Upravni odjel za gospodarstvo, razvitak i Europske integracije Splitsko – Dalmatinske županije.
Kako Dalmatincu uspijeva toliko dugo kršiti niz važećih propisa i zabrana?
Zakon kaže da su prijevoznici dužni držati se uvjeta iz Dozvole, inače će im se ukinuti. Dalmatinac se ne drži ni redova vožnje (dodijeljenih mu polazaka) niti dodijeljenih stajališta. Čini se da mjerodavni nisu provjeravali drži li se Dalmatinac dodijeljenih mu dozvola, jer je potpuno očito da Dalmatinac obavlja polaske 5 minuta prije polaska Prometove linije 60 s namjerom da mu pokupi putnike ispred nosa. Dakle Dalmatinac se ne drži polazaka za koje ima dozvole, nego radi po sasvim drugom voznom redu, za koji nema dozvole.
Zanimljivo je spomenuti da Dalmatinac u zadnje vrijeme izvodi polaske koji su bliži onima iz dozvola koje ima. Što se to dogodilo daleko od očiju i ušiju javnosti, pa je poznati prijevoznik odlučio ukloniti jedan dio nepravilnosti iz svoga rada? Pokušava li na taj način osigurati da mu se i dalje gleda kroz prste i dopušta neometano kršiti propise kao i do sada? Ni to nije jasno.
Iz gore iznesenog, potpuno je jasno da postoji niz nepravilnosti u radu Dalmatinca, suprotno onome što izjavljuje njegov vlasnik Nazor. Jedino nije jasno kako Dalmatincu uspijeva toliko dugo kršiti niz važećih propisa i zabrana.
Vidi se da mnogo toga NIJE JASNO, a Poštujte naše stanice se zalaže da sve bude potpuno jasno, razvidno i poznato javnosti.
Vezani članak: Tko štiti Dalmatinca u upornom kršenju propisa?
Napomena:
Svatko, uključujući portal Dalmacijanews, može slobodno prenositi dijelove ili cijeli ovaj tekst. Dapače, drago bi nam bilo da što šira javnost dozna istinu. Pozivamo sve naše prijatelje i podupiratelje da dijele ovaj članak što više.
Ovo su samo neke od nepravilnosti u radu Dalmatinca, a ima ih još. Mjerodavne službe vrlo lako mogu provjeriti rade li npr. njegovi vozači sukladno Zakonu o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu NN 75/13, 36/15 koji je na snazi od 07.04.2015. Samo treba htjeti!
Želimo vladavinu zakona!
Poštujte naše stanice !