Poznato nam je da je Krist najčešće o Sebi govorio kao o Sinu Čovječjem. Izbjegavao je druge naslove jer su izazivali zabunu u narodu. Pod naslovom: Mesija; očekivali su političkog osloboditelja. Sin Božji je značilo pobožan čovjek koji je blizak Bogu. Prorok je značilo da je samo jedan od mnogih.

Naslov Sin Čovječji je bio višestruko tajanstven. U njemu je sadržano najniže i najuzvišenije. Kada se povezuje s Danijelovom knjigom onda znači božansko biće. Danijel je najavio dolazak Sina Čovječjeg na oblacima.

Oblaci spadaju na bogojavljenje. Epifaniju. Nebesko biće. Boga. S druge strane, izraz Sin Čovječji znači: običan čovjek. Čovjek kojeg je rodila žena. Jedan od ljudi. Jedan do nas. Biće sa potpunom ljudskom naravi. Onaj koji nije Bog.

Zbrojimo li ta dva smisla, naslov Sin Čovječji znači: Onaj koji jest Bog i onaj koji nije Bog. Kasnije je to Duh Sveti pomogao Crkvi izraziti ovako: pravi Bog i pravi čovjek. To je ušlo u naše Vjerovanje.

Krist je najavio dolazak Sina Čovječjeg na oblacima. Oni koji Ga budu promatrati, proplakat će! Ustvari, promatrati će znak Sina Čovječjega. Taj plač će biti s dva razloga: Plakat ćemo što mu nismo potpuno vjerovali kao pravom Bogu. Jedinom. Apsolutnom. Istinitom. Svemogućem. Onom koji jest ljubav. A drugi razlog će biti što nismo živjeli svoje puno čovještvo.

U Kristu je običnost dosegla izvanrednost. Onaj tko živi svakodnevnu običnost, ulazi potpuno u uzvišenost i božanski život. To je znak Križa. Znak Sina Čovječjega. Vertikala i horizontala. Čovječji i božanski život u jednom životu. Obični život i božanski život u jednom životu. Prati suđe i imati viđenja. Biti bauštelac i mistik. Rađati djecu i imati proroštva. Podnositi dosadu i činiti čuda. I jedno i drugo. Jedno.

 Sin čovječji. Sin Božji. Gospodin. Mesija. Raspeti i Uskrsnuli. Pravi Bog i pravi čovjek. Najniži i najviši. Početak i Svršetak. Alfa i Omega. Prvi i Posljednji. Slavni i Obični. Stvoritelj i Radnik.

Gledat će Onoga kojega su proboli i naricat će nad Njim sva plemena zemlje! Promatrat ćemo Njegovo zanijekano biće - i naše zanijekano biće. Zgazili smo Njega i sebe.

Sine Čovječji, jedini Posredniče između Boga i ljudi, ispuni mi čežnju da postanem dionik božanske naravi, i ispuni me snagom da sada živim potpuno svoje obično čovještvo.

Zapisnici sa sjednica VK Neslanovac

Jasno je kako se u slučaju homoseksualnih aktivista ne radi o nekim finim ljudima koji zastupaju toleranciju, već o radikalnim fundamentalistima koji su za ostvarenje svojih ciljeva spremni zanijekati građanima temeljna ljudska prava: slobodu govora, slobodu savjesti i slobodu vjere.

Varro Vooglaid