Inicijativa Za naš Neslanovac svojim petim prijedlogom za proračun Grada Splita predložila je izgradnju Puta Mostina prema Karepovcu jer je današnja prometnica u izuzetno lošem stanju i vrlo opasna.
Na 14. (tematskoj) sjednici Gradskog vijeća Grada Splita raspravljalo se o Izvješću o stanju projekata prometne infrastrukture na dan 24.8.2018. iz kojeg je razvidno da se ulica Put Mostina (Dujmovača-GK Neslanovac) ne nalazi u projektima u realizaciji, u natječajima za izvođenje, a niti u imovinskom rješavanju i dr.
Dakle, za ovu važnu prometnicu nije se do danas učinilo ništa značajno, a prema javno dostupnim podacima prometnica se nalazila u Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture u 2012. godini (1.3.16.) gdje je navedeno:
„Ulica Put Mostina predstavlja značajnu prometnu vezu Grada Splita sa industrijskom zonom Solina u Dujmovači. Povezuje staru Solinsku cestu i Zagorski put sa Dračevcem. U ovoj zoni nalaze se industrijski i skladišni prostori pa se očekuje promet teških kamiona i priključnih vozila. Ulica je dvosmjerna četverotračna prometnica. Širina traka iznosi 3,50 m, pješačkih pločnika po 3,00 m i zelenog pojasa 3,00 m.
U punom profilu izvedena je u dužini 400 m i to od stare ceste Split-Solin do bivšeg Jadrantransa. Ovim Programom obuhvaćena je izgradnja istočnog dijela prometnice dužine 800 metara koji prolazi ispod Ulice Zbora narodne garde (zaobilaznice) i Dioklecijanovog akvadukta i spaja se sa budućom Lovrinačkom ulicom.
Posebna pažnja mora se posvetiti u području zaštićene povijesne građevine Rimskog vodovoda.
U 2012. godini planirana se ishođenje lokacijske dozvole, izrada parcelacijskog elaborata, glavnog i izvedbenog projekta, te ishođenje potvrde glavnog projekta.“
Od tada se još uvijek ništa nije napravilo.
Ulica Put Mostina u naravi je derutna, potpuno neadekvatna i opasna prometnica. Naime, takvom se voze kamioni Čistoće (do Karepovca, ali i novog sjedišta tvrtke) te druga brojna teretna vozila a treba imati u vidu i spominjanu pretovarnu stanicu. Onima koji ovu prometnicu koriste svakodnevno (a među njima i spomenuta gradska tvrtka) sasvim bi moralo biti jasno da će daljnje izostavljanje iz planova i izvršenja po planiranim stavkama rezultirati produbljenjem svojevrsne infrastrukturne krize u GK Neslanovac te će u svom najblažem obliku ubuduće vjerojatno rezultirati potpunim prometnim blokadama na ovom i širem području.
Zbog svega navedenog, smatramo da je ovu prometnicu potrebno planirati i staviti u funkciju zajedno s punim profilom Zagorskog puta.